на стартовувідправити повідомленнякарта сайтудодати у вибране  
  jabber ігровий сервер ftp-сервер наш форум електронна пошта  
підтримка 
підключення
способи оплати
часті питання
програми

 

швидкий перехід 
головна
перевірити стан свого рахунку
тарифи на доступ до інтернету
зворотній зв'язок



погода 


 часті питання

При відсутності доступу до мережі ІНТЕРНЕТ здійсніть наступні кроки:

  • Перевірте чи підключено живлення до кабельного модему.
  • Перевірте чи не переведений модем у режим Standby.
  • Перевірте чи правильно підключений мережевий кабель до модему та Вашого комп'ютера. Якщо кабель підключений, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер (чи встановлені драйвера до нього).
  • Якщо мережевий адаптер є, але доступу до Інтернету немає, зайдіть на сторінку "Персональний кабінет" (http://my.ctv) і перевірте стан Вашого рахунку.
  • Якщо сторінка статистики недоступна, перевірте чи включено мережеве підключення. Для цього натисніть [Пуск], [Панель керування], [Мережні підключення]. У вікні що відкриється буде ярлик «Подключение по локальной сети» або «Sigma». Включіть мережеве підключення виділивши цей ярлик і натиснувши [Enter].
  • Якщо мережеве підключення присутнє, але написано, що воно обмежене, можливо що у Вас не правильні настройки файєрвола (програма для захисту комп'ютера). Фізична зміна обладнання, тобто мережевого адаптера, також приводить до даної помилки. У цьому випадку потрібно зателефонувати до нас і сказати фізичну адресу (МАС-адресу, детальніше описано нижче) нового мережевого адаптера.
  • Якщо модем зареєструвався, мережеве підключення присутнє, але сторінки не відкриваються, перевірте ІР адресу яку отримує комп'ютер. Для цього виділіть ярлик Вашого мережевого підключення і натисніть [Enter]. У вікні що з'явилося, натисніть закладку [Підтримка]. Подивіться в полі [Стан підключення] яку ІР-адресу отримав комп'ютер. В пункті [Тип адреси] має бути запис [Надано DHCP].
    Якщо в цьому пункті пише [Настроєно вручну], виберіть закладку [Склад], натисніть кнопку [Властивості]. У вікні що з'явилось виберіть [Протокол Интернета TCP/IP]. У вкладці [Властивості] цього протоколу включіть такі опції: [Отримати IP-адресу автоматично] та [Отримати ІР-адресу DNS-сервера автоматично].
  • Якщо модем зареєструвався, мережеве підключення присутнє і працює нормально, але сторінки не відкриваються, можливий варіант, що у Вас неправильно налаштований браузер (програма для перегляду сторінок в інтернеті) або фаєрвол.

Чи можу я підключити два або більше ПК до кабельного модему?

Так можете. Існує два варіанти:

  • До кожного ПК підключити окремий тарифний план, в цьому випадку Ви будете сплачувати суму абонплат за всі підключені тарифні плани.
  • Або Ви можете придбати спеціальний пристрій - мережевий роутер, який підключається до модему, та Ваших ПК; роботи по установці роутера можуть виконуватись нашими спеціалістами. На роутер підключається один тарифний план.

Коли я повинен оплачувати за послугу ІНТЕРНЕТ?

Ми працюємо на передоплаті. У зв'язку з тим, що при проходженні платежів через каси банківських установ виникають затримки в ідентифікації платежів Абонентів до 5 днів, рекомендуємо оплачувати до 25-го числа місяця для того, щоб інформація про платіж була відображена на Особовому рахунку Абонента (Персональний кабінет) до початку розрахункового періоду (до 1 числа наступного місяця)
В 00:00 при переході на новий місяць у Вас знімається повністю вся сума за користування Інтернетом.

 

 

 

 
  головна | телебачення | інтернет | карта сайту | лист вебмайстру

нагору
© 2005-2020 ТзОВ"Сигма"
дизайн Ron@N  | програмування admin

офіс: вул.Івана Мазепи, 28
тел. 24-2-24